Πέμπτη 8 Ιανουαρίου 2015

Υποκρισια

Υποκρισια... Πως μπορει ενας ανθρωπος να υποκρινετε τον φιλο , τον εραστη ή οτιδηποτε κανει στην ζωη του???? Ανεταααααα !!!!!
  Υπαρχει ψευτια παντου!!! Σε ολα!!!! Δυστυχως...  Ειναι πλεον κατι που υπαρχει στην ζωη , θελουμε , δεν θελουμε θα το εχουμε σ'αυτη την ζωη...
   Εμαθα κ εγω να υποκρινομαι , σαν μια ηθοποιος που απλα δεν εχει ανεβει ποτε στο σανιδι...
   Εμαθα να υποκρινομαι οτι ειμαι καλα , εμαθα , να ειμαι δηθεν φιλη , εμαθα , δηθεν να παραμενω σε μια ηδη τελειωμενη σχεση...
Ειμαι καλη ηθοποιος .. ακομα κ στον εαυτο μου εμαθα να υποκρινομαι οτι με αγαπαω κ οτι ειμαι χαρουμενη...
   Υποκρινομαι  ...

Κανένας άνθρωπος δεν μπορεί να φορά για πολύν καιρό ένα πρόσωπο για τον εαυτό του και ένα διαφορετικό για τον πολύ κόσμο, χωρίς να μπερδευτεί τελικά για το ποιο από τα δυο είναι το αληθινό....