Σάββατο 7 Νοεμβρίου 2009






nai pragmati na bretheis anamesa sta sunnefa einai mia apisteuti empeiria!!!!!!!!!!!1
Simera me ton kalo mou pigame mia volta me to amaksi.... eipame na pame sto vouno... stin korufi tou ummitou... k vrethikame anamesa sta synnefa... kati san omixli alla eniothes diaforetika.... eniothes les k isoun mesa sto aeroplano k petages mesa sto sunnefo k den evlepes para monaxa ena keno mauro.... apla sunexeises na petas se auto to keno.....
itan apisteuta omorfa k tromaxtika... tromaxtika epeidi den evlepes tipota allo....
k omorfa dioti einai kati spanio na kaneis....!!!!

nai itan mia apisteuti empeiria pou ezisa me ton agapimeno mou...
kaname erota mesa sto sunnefo... den mas evlepe kaneis... mono to synnefo k i vroxi pou eixe mesa tou....
giname ena ego aytos k to sunnefo...
itan kati pou pote stin zoi mou den exo ksana zeisei...k xairomai pou to ezeisa me ton anthropo pou agapao k me agapaei....!!!!!