Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2009






manos pyrofolakis... 2 apo ta kalutera tou tragoudia....ola gia ola... kai tis ekklisias tin porta... apolauste ta tragoydia k diavaste tous stixous tous....
1. ola gia ola


Για όλα υπάρχει γιατρειά
για όλα υπάρχει τρόπος
μα όταν φεύγεις μακριά
δε με χωράει ο τόπος.

Παίρνω τους δρόμους, τα βουνά,
αδιαφορώ στα πάντα
κι οι φίλοι μου νομίζουνε
πως φταίνε τα τριάντα.

Μα όλα για όλα
κι αν χάσω μετά
αφού έχασα εσένα
δεν έχω τίποτα, τίποτα.

για όλα υπάρχει σκεπτικό
για όλα υπάρχει λύση
εκτός από το πρόβλημα
που μ' έχεις παρατήσει.

Μπαίνω με γκάζια στις στροφές (κακή συμβουλή)
ξανάστησα τη μπάντα
κι οι φίλοι μου νομίζουνε
πως φταίνε τα τριάντα.

Μα όλα για όλα
κι αν χάσω μετά
αφού έχασα εσένα
δεν έχω τίποτα, τίποτα.


2. stis eklisias tin porta
Γιατί σ' αγάπησα χωρίς(2)
να σε γνωρίσω πρώτα(3)
και τώρα μ' άλλονε περνάς(2)
της εκκλησιάς την πόρτα...(3)

Μα αν θες να μάθεις πώς πονούν,(2)
έλα εμένα ρώτα,(3)
γιατί σε έχασα προτού(2)
να σ' αποκτήσω πρώτα(3)

Γιατί σ' αγάπησα χωρίς
να σε γνωρίσω πρώτα(2)
και τώρα μ' άλλονε περνάς(2)
της εκκλησιάς την πόρτα...(3)


Ayta itan ta tragoydia... elpizo na ta apolausate opos k ego!!!!!!!!

kalos sas mina k kalo sas vrady!!!!!!!!!!!!

1 σχόλια:

katrina είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.